Mucize7 Kızlar 33 haftalık oldum ve kızımın ismi yok lütfen yardım edin seçenekler bunlar ; Alin, Duru, Alin Duru, Lara, Alara,Pera,
Kbrakrs Biz de bi türlü karar veremedik ismine. Ben Gülce dedim eşim Eylül dedi öyle abidik gubidik isimler olmasın derken dün Nil olsun dedik tek başına da çok kısa Nil Vera mı olsun dedik kaldık öyle 😅. Yüsra da var aklımız da
DidemDnnz Mucize7 hepsi çok güzel özellikle mihra hüsra tarzı değil:)) lara ve Pera’yı daha çok beğendim. İki isim zor oluyor çocuklar için diyorlar okulda ama güzel isimler seçmişsin
Mucize7 Kbrakrs yüsrayı sevmedim Nil güzel bence düşünebilirsin canım 🌸 Nil Vera da olabilir arkadaşım koydu ☺️
-_Esra_- Bilmiyorum nedense ben bu modern kız isimlerine bir türlü alisamadim ya Mera Hera Vera Köpek yavrusu ismi gibi geliyor bana 🙉