Lamraaa bende insülin direnci yoktu ama pco vardı. Doktorum gestasyonel diyabet adayisin dedi baştan. Şeker yüklemesini de erken yaptı ve dediği gibi şeker çıktı. Dikkat ettiğim için Allah in izniyle ilk trimestrda düşük riskini azaltmış olduk. Bizim insulinimiz vücuda giren glikoza yetemedigi için minicik bebeğimize gidiyor ve onun minicik karaciğeri pankreası daha anne karnında etkilenebiliyor. Allah korusun herkesin başına gelmeyebilir ama riskleri büyük ve araştırınca her yerde de yazıyor zaten. Burda sayıp moral bozmak istemiyorum. Başkasınin baklavayla şekeri 95 olabilirken benim bir hurmayla 250 yi gormuslugum var. Ki diyete uyunca şekerim 115 i geçmez bile. O yüzden bu sorunla cebellesmeyen kimsenin aklına uymayın derim nefsin canı çıksın hiç umrumda değil sahsen