Kızlar ben 2 ay önce spinal anestezi ile doğum yaptım ama doğumdan sonra sağ elimde titreme oluştu şuan kalıcı oldu bardak tutarken telefon tutarken yada kumanda tutarken falan titriyor iki kolumda ve ayaklarımda da uyandıktan sonra uyuşukluk oluyor ilk 5 dk yok gibi hissediyorum bunu yaşayan oldumu aranızda aşırı etkiliyor yaşam kalitemi özellikle titreme şizofren gibi oldum titriyorum önceden böyle birşey yaşamadım hiç alkol geçmişim falanda yok herhangi birşey de kullanmadım hiç bir zaman hani onlardan kalan bı etki oldu desem onlarda değil boyle birşey başınıza geldimi😔😔