Elifadqb ya benim genital bolgemde 1 tane var ama sigilmi benmi ayırt edemiyorum. Ben olsun ama sigil olmasın, sigil çoğalan bir şeymiş ve tehlikeli normal doğum bile olmuyormus.. bende şuan gidemem ama 35. Haftada falan gidicem doktora bakalım suruntu ile belli olurmuş inşallah bir şey yoktur