Necmiyee Kızlar dün şeker yüklemesi yaptırdım biraz yüksek çıktı bir saat sonra 204 iki saat sonra 160 çıktı doktorum diyetisyene yönlendirdi ama maddi olarak karşılayacak durumum yok gitmem şart mı gitmesem ne olur bilenler bi destek verin lütfen 🥺
Sermec27 Necmiyee canım beni doktorum endokrinolojiye yönlendirmişti diyetisyene gitmemiştim kendi kendime ölçüm yaparak ilerlemiştim hamileyken bir post açmıştım ne yenmesi lazım ne yenmemesi lazım diye iştersen seni de etiketliym faydası olur 🥰
Elisam123 Necmiyee devlet Hastanesi’ne git canım 1 kere gidersin zaten sana bir öğün ayarlar ona göre düzenini oluşturursun haftalık açlık tokluk şekerine baktır yine yüksek çıkarsa ona göre tekrar görüşürsün diyetisyenle bol yürüyüş bol su yapmanı tavsiye ederim ekmek tuz makarn pilav türü şeyleri yasaklar muhtemelen
Bebekdelisi Necmiyee beledıyelerın diyetisyenı var ücretsiz canım gitmezseniz olmaz şeker cok onemli ama ücretsiz olanı secebılırısnız
Tiredshe Benide gönderdi ama devlet hastanesi sonuçta para felan vermedim randevumu doktorum aldı. Siz özeldemisiniz