Ben zaten epey kilolu hamile kaldım bulantım vs olmadığı halde çok fazla da kilo almamıştım aslında 3-4 kg almıştım 27.haftaya kadar ama dr ona da söylendi şekerin çıkar nefes alamazsın bebek zorlanır dedi sürekli 27.haftamda rapor alıp işe gitmemeye başladım evde durduğum zaman diliminde o aldığım kiloların çoğunu da anlamadan verdim şu an 31.haftadayım hamile kaldığım kilodan 1,5 kg fazlayım..bunun nedeni bence işyerinde acıkınca mecburen paketli gıdalardan yememdi sanırım evde onları kesince kilo verdim.şimdi dr um çok memnun bu halimden kilo almadan tamamlarsan bu hamileliği süper olur diyo bakalım 🤷♀️Yani 3.trimesterde ben kilo verdim evde olduğum için😂