Hep ağdaya gidiyordum ama 8 haftalık hamileyim kahverengi akıntı yüzünden haftalardır yatıyorum evin karşısında kuaför ama ağda yapılırken kasar mıyım kendimi bi zararı olur mu emin olamıyorum benim tüyler de baya köklü. Dr a da sormaya çekindim sizin doktorlarınız ne önerdi bu konuda? Direkt jilete geçsem diyorum bu sefer de karnım büyüyünce nasıl yapacağım kadın olmak çok zor😒