Ysmndnz Sehliye sağlıgı iyi ise kiloya takılma yapı meselesi bende 2.400 gr doğmuşum çiroz gibi çok saglıklı bebekmişim😅😅😅 benim kızımda şuan benim gibi zayıf uzun ince 32 haftalık oldu
Nur000 Sehliye 38 haftalık doğum yaptım. Doğumdan önce ultrason da bebeğim 2600 gr çıktı. Ama 2800 gr 51 cm doğdu. Ultrason da yanılma payı olabilir. Sıkıntı yapmayın inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🥰
Gizemmay Sehliye biz de 38 haftalığız 2700 kilomuz 🙃 minik bebek olacak bizimkiler. 2 buçuk kilonun üstü hiç sıkıntı değil hiç sorun etmeyin
Neseeli Sehliye haftasını tamamlarsa 2800 olur canım haftada 150 gram alıyor bebekler genelde.. zaten 2500 sınır o yüzden sorun etme.. ☺️ Doğumdan sonra 200 gram altı veya üstü doğabilir dedi doktorum ultrason sadece tahmin ..
Hil38 Dün kontrolümüz vardı 29+4 ken boyumuz 38 cm kilomuz 1369 du ☺️ Bakalım kaç kilo doğacak paşa 🥰
Kubra_miray_szr Sehliye bende 31+0 haftaligim bebegim bir buçuk kilo karin çevresi zayıf bir hafta geriden gelir ama boyu uzunmus doktorum düzenli beslen toparlar dedi 😞😞 herseyde yiyorum ama olmuyor
Zeynepp08 Kubra_miray_szr yoğurt süt et kaşar muz falan ye canım düzenli yemeye çalış ekmeğe fazla yüklenme meyve ye aralarda ara öğünlerin olsun toplar kendini merak etme canım
Pullubiber Kubra_miray_szr bende de aynı sorun var canım 28 haftalıkken gittiğimde karım çevresi 27 haftalıktı. Doktor kan sulandırıcı iğneye başlattı. Bebeğe giden kan akımını hızlandırmak için şuan 12 gündür iğne oluyorum bu cumartesi gittiğim de karın çevresi eşitlenmişti. Ama arada değişebilir hala iğneye devam ediyorum
Kubra_miray_szr Zeynepp08 dediklerinizi tuketiyorum yine aynı ama tansiyonum 7 felan düşüyor sizce etki eder mi bebeğe doktorada sormayı unuttum böyle olunca tuzlu ayran felan içiyorum zor geçiyor
Aminenin_annesi Sehliye 33 +0 ım 2200 gram 45 cm. evet seninki biraz az geldi doktor birşey demedi mi
Boniboncuk Kubra_miray_szr tansiyonunuzu düzenli olçtürün ve mutlaka doktoruna bilgi verin . Gebelikte bu çok onemli. Ben 36 haftalıgım 33 ten beri her gittiğimde nst çekiliyor ve tansiyon olçülüyor o şekilde bilgilendiriliyor doktorum.
Kubra_miray_szr Boniboncuk birazdan arayacağım dr çok kötü bisey ya bu tansiyon iyikide çıkmıyor çıksa perişan oluruz 😞