haklisinesracim Sonuçta hepimiz anatomik olarak farklıyız, evet kaslarımız kemiklerimiz aynı olsa da ölçüm olarak bir birinden farklı. Sanıyorum ki yaptıkları muayenede çatı kemiği anatomik olarak daha küçük olan kişilere dar, geniş olanlara normal diyorlar mantığıma bir tek bu fikir yatıyor😂
Aslında sadece bununla da değil, o an bebeğin kafası kanalda mı, rahimde yumuşama var mı, bebek iri mi, çatı ne kadar dar hiç mi normal doğum ihtimali yok, daha önce geçirilmiş bir kazadan kalan o bölgede oluşan bir travma var mı vs uzayıp gidiyor. Doktorlar bize yeterince açıklama yapmıyor ve bunun sonucunda tatmin olmuyoruz, burada çok görüyorum çatın dar dedi gönderdi ekstra hiçbir açıklama yok. Çatım dar da bebek iri mi, sancı bekleyip normal doğurma ihtimalim kaç bunları hep üstü kapalı anlatıp geçiriyorlar maalesef e biz de doğal olarak kendimizi ve bebeğimizi riske atmak istemediğimiz için hemen sezaryene yöneliyoruz haklı olarak. Ama ben inanıyorum ki normal doğuma müsait olduğu halde sırf maddi yönden doktorları tarafından sezaryene döndürülen çok hasta var…