smnrsmnr
Kuaföre gidebilirsiniz,hazırlıklarınıza başlayabilirsiniz. Kendinizi yavaş yavaş hazırlayın çünkü doğum habercisi bu ağrılar. Asıl ağrı anlattığım gibi başlıyor ve herkes de öyle. Gebe eğitimi aldığımdan dolayı bilinçliyim bu konuda size de tavsiye vermek istedim. Sağlıkla ve hayırla kucağınıza alın🧡