Herkese merhaba..
Ben bugün şeker yüklemesi için hastaneye geldim, takibim devlet hastanesinde sürüyor. 25inci haftayı geçmemek için kendi doktoruma değil başka bir doktora randevu almak zorunda kaldım. Malum randevu bulmak aşırı zor bir durum..
Neyse ben şeker yüklemesi için geldiğimi söyleyince, doktor ikili testlerle detaylı ultrasonu sordu. İkili testi kendi tercihimle yapmadım, detaylı ultrasonu da randevu alamadığım için yaptıramadım. Bunu doktora açıkladığımda, doktor bir sert bir üslupla bebeğin kalbinde bir sorun olup olmadığını nerden bileceğiz şimdi dedi. Bende randevu bulamadığımı tekrarladım, o da bu sizin sorumluluğunuzda diye sert çıkıştı. Özellerde aşırı pahalı yapıyor, karşılayacak gücüm yok. Tekrar randevu almaya çalışmamı söyledi, bu haftadan sonra bakmayabilirler ama sen yine de git görüş dedi. Yaptırmazsan bebeğin kalbinde sorun olup olmadığını anlamayız, anlayabildin mi diye sert bir uslüpla devam etti. Sanki ben aptalım da anlamıyorum gibi… Bu beni çok üzdü, kendimi çok kötü bir anne olarak hissettim. Şu an bunları yazarken bile kendimi tutamayıp ağladım. Bir ay boyunca denedim ama alamadım randevuyu, şimdi nereden bulayım randevu?
En son çıkarken bu testleri yaptırmadığın için seni takipsiz gebe olarak kaydedeceğiz dedi. Bu benim için sorun oluşturur mu? Doğum için kabul etmemezlik yaparlar mı hastaneye?
Kendimi o kadar kötü hissediyorum ki mantıklı düşünemiyorum