ozlem-t Hanımlar kızımın keyfi yerinde herhalde, gelmiyor. Dün kontrolüm vardı. Suyumuz iyiymiş, ntsde de sancı 1 tane çıktı onu da hissetmedim. Doktorum bekleyeceğiz diyor. Ha bugün gelir ha yarın diye diye canım çıktı valla 🤣
Neseeli ozlem-t ben 40 haftalık oldum benim de aynı şekilde nts de sancı yok suyu kilosu güzel dedi 41 e kadar bekleyeceğiz ☺️
ozlem-t Neseeli Hakkımızda hayırlısı olsun. İnşallah sağ sağlim güzel bir günde kavuşuruz bebişlerimize 😍