Mutlubirhamis Begummylmz pazardan 30 liraya naylon terlik aldım. Öyle süslü püslü şeylere gerek yok bence 😁 zaten ayaklarım şişti normalden 2 numara büyük aldım. Doğumdan sonra da o terlikleri görmek istemiyorum 🤣
Rnaslh Begummylmz valla ben balayına giderken lcwaikiki den aldığım normal terliklerimi yanıma aldım süslülerden yaptırmadım gerek yok onlarla rahat ettiğim için başkada almadım ☺️
NurrrH Begummylmz doğuma giderken hızlıca ayağıma geçirdiğim sürekli dışarda giydiğim terliklerle gittim 😂😂
Mavisperi Begummylmz 25 tl ye yumuşak terlik aldım kendim süsledim elimde vardi malzeme pijamama uygun çiçekler ve inciler taktım ama galiba hastaneye goturmucekten vazgectim devlet hastanesinde doğu olacak ben onu geri eve getirmem yerlere basıp diye croosss giyip gidicem😀😀😀
gorky Deneyerek aldım ve çok rahat terliklerim https://www.google.com/shopping/product/8998408284595116807?q=bambi+siyah+terlik&sa=X&biw=414&bih=720&tbs=vw:g&prmd=sinv&sxsrf=ALiCzsb2DPCp59KgimNKJHecYOrk8uzQhw:1658307609842&prds=eto:8198371660188111102_0,cdl:1,prmr:1,cs:1&ved=0ahUKEwjlyYygjYf5AhXlQ_EDHXjWAvAQgTYIrAw
Yasemibrahim Begummylmz kızımda ayaklarım cok şişmiş ti dogum sonrası terlik olmamıştı lohusa terliğiyle rahat edememiştim simdi 26 haftalık oldum ayaklarım simdiden sişiyo bu lcw ve defactonun terlikleri var plastik tarzı cok rahat beyaz renk alıp onu kullanmayı düşünüyorum açıkcası 😁
AgahAli Lcw dan 40 liraya tek tokalı terlik aldım çok rahat hem de şık da duruyor süslülere gerek duymadım