Ranaaa58 Tüy dökücü kremler normalde de zararlı, hamilelikte doktorum asla önermemişti benim. Bence planlı doğumsa 2-3 gün kala ağda yaptırın ama normal doğum bekliyorsanız haftaya yaptırın çok aşırı çıkmaz zaten. Hem tüy dökücü jilet gibi çok kaşıntı yapıyor bir kere mecbur kullanmıştım bekarken iğrenç gerçekten, doğumdan sonra da temiz kalırsınız ağdayla