Arkadaşlar bugün 16 haftalik oldum. Sabah muayeneye gittim ama bağdaş kurmuş oturuyo hiç hareketlilik yok. Ayni durumda olan var mi ne yaptiniz acaba. Diğer çocuklarim öyle degildi 12. Haftalarda hemen gösterdi. Ama bu yaramaz göstermiyo. Bi öneriniz var mi 3 gebeligim ama böyle biseyler ilk defa karşılaşıyorum. 🙄