M21052022 Merhaba 3 aylık hamileyim, karnımda tüyler çoğalmaya başladı. Epilasyon aletiyle alsam bebeğe zarar verir mi? Yoksa veet soğuk ağda bandıda olur mu? Bilginiz var mı?
Deletedmom73711 M21052022 Ben korkarım göbeğimi epilasyonla almaya🥶 Gilette venusle alıyorum her duşta
Ecceee M21052022 çatlak oluşmasın diye badem yağı sürüyor musunuz; benim badem yağından dolayı göbeğim çok tüylendi aklınızda olsun aman kullanmayın
Deletedmom727272 M21052022 göbek deri hassas ekstra acıyabilir epilasyonda. Lokal bölge olduğundan ağda olabilir sanırım ama aşırı değilse de cımbızla alabilirsin uyuz olduklarını😃 ben kaş usturasıyla alıyorum çıktığında kıl yapısı diğer yerler gibi olmadığından coşmadı
M21052022 Deletedmom73711 Bir sıkıntı yapmaz dimi bebeğe :/ benim daha ilk genelik olduğu için hiç bir bilgim yok
Senazeynep34 Evet ya her yerde ki tüyler azaldı. Kuaföre 1.5 ayda bir gidiyorum resmen ama gobusumde çoğaldı gibi ya da artık gözüme çarpıyor
Deletedmom73711 M21052022 Yok jiletin ne zararı olsun bebeğe😂 Ama dikkatli kullanın kesmeyin kendinizi aman diyim