Yasinadar_delil Saymaya baktım da haftadan haftaya farkeden bir durum.
16-17 haftalıkken pıtırdama şeklindeydi ve bazen günde 1 kere, bazen 2 kere olurdu sonra 3 gün hiç hissetmezdim filan.
20-25 arası sabah 7,akşam 8/9, gece 2/3, şafak vakti 5 gibi olurdu hafif tekmeler filan.
26-27 itibariyle daha da kuvvetlenip, her yemekten sonra hareketlendi.Protein yediğimde dönmeler gibi büyük hareketleri de oluyordu.
30dan beri yeri darlaştığı için, ki şuan 33+4 olduk; en fazla 8-10 dk hareketsiz duruyor.Sonra ya aşağıdan elleriyle ya da mideme ayaklarıyla ittiriyor ama çok büyük hareketler yok.Sadece itiş gücü arttı.
2 Saatte 10 kere olayı, veya günlük şöyle mevzusu bana hiç uymadı.Doktorum da böyle şöyle bir kıstas diye kasma kendini,her bebek farklıdır demişti.