Kızlar sabah uyandım ve bi anda yüzümde fotoğraftaki gibi kızarıklıklar gördm hemen acile gittim ama doktor direk gebe misin dedi evet dedm hamilelerde görülüyor nedeni bizde bilmiyorz ilaç falan da veremem ben sana dedi istersen yine cildiyeye ya da kadın doğuma git dedi ama malum randevu yok geçmezse yine bakcam ama sizde de oldu mu diye merak ettim. Kaşıntı acı falan yok sadece yüz bölgemin her yeri böyle boynuma kadar 😐