Devlet hastanelerinde sıra yok randuvu de yok özel hastanede muane olim dedim 280 muane ücreti dediler akıl alır gibi deyil çocuk getirmekten soğuttular valla artık devlet hastanelerinde zaten olan doktorlarda yok gibiler zaten 34 haftalık hamileyim kendi doktorum vardı ama temmuzda izne çıktı ağustosta gelecek yine de özel hastane için muane için bu para çok fazla