Günaydın hanımlar ben bir şey sormak istiyorum dün geceden beri sol ayağım kalçamdan doğru aşırı bir ağrı bir şekilde ağrıyor ve baldırım yani sol baldırım çok ağrıyor sanki orada bu bir şeyler dolanıyor böyle tarif edemiyorum ama çok kötü ağrıyor 37 + 3 günlüğü doğum habercisi olabilir mi ilk doğumun hiçbir şey bilmiyorum bilgili yüreği güzel annelerden bilgiler istiyorum herkezin evladına Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin var olanları da sağlık nasip eylesin huzur ve mutluluk nasip eylesin diyorum güzel cevaplarınızı bekliyorum