Ben şuan 4 haftaligim mesela benim hikayem size motivasyon olabilir. Bu benim dördüncü gebeliğim çocukları çok sevdiğim için istedim bı tane daha ama eşim ne sigara iciyo ne çocuk istiyo gerçekten o kadar zor ikna ettim ki inananamazsiniz. Eşimin sigara içmesi de etken tabi. Şuan saat öğlen 12 de 24 saat oldu sigara icmeyeli. Ve birden bire bıraktım yani paket bitince birakcam diye karar verdim ve bıraktım. Zaten bu hamileliği de zor elde etmişken eşime de hem onu çok sevdiğimi hem bu çocuğu çok istediğimi göstermek kanıtlamak istedim. Size tavsiyem azaltarak bırakmayı düşünmeyin çünkü oylebisey yok o konu sakız gibi uzadıkça uzuyor. En uygunu elinizdeki paket bitince bırakmak ve son sigarayı dudaginiz yana kadar içip bitirip beyni tatmin etmek. 10 15 senedir sigara kullaniyoum. Şuan çok da zorlanıyorum ama eşimin beni ne kadar sevdiği aklıma gelince hamileliğimin de uzun zamandır istenilen bir hamilelik olduğu o çocuğu sagsalim kucağa almak aklıma gelince motive oluyorum. Ama şeytan durtmuyor da değil yani 😂 oyuzden evdeki bütün sigarayı içip boş paketleri çöpe attım kulluğu çakmağı kaldırdım. Şuan size sizde bırakın çok zararlı ve diyemem ben bile hala aklımdan atamanisken ama eşinizi ve gebeliğin izi düşünerek özellikle de evde sigara olmazsa yapabileceğinizi düşünüyorum…