Kizlar 12+3 um oglum 1 hafta once ateslendo sonra el ve ayarlarında kabarciklar cikinca doktora goturdum el ayak hastaligi dediler. Bende 2 3 gundur halsizdim hamilelikden sandım ama el ve ayaklarimda kizariklar benimde cikti bugun kontrolum var zaten ama biraz once akintimin icinde hafif kan gordum hamileyken geciren oldumu hic bebege birsey olmaz degil mi