Tsevcan Karınca yağı etkilimi kıl için kullananlar yazabilir mi nasıl kullandığınızıda yazarsanız sevinirim🙏🏻
Eldgrn Tsevcan ben kullandım ama etkili değil yani bu satılan karınca yağları bence orijinal değil normalde ise yariyormus ben aldım ise yaramadı
Moonlight38 Tsevcan TALA marka olanların gerçek olduğunu, diğer markaların sahte olduğunu söylemişlerdi. Ama ne kadar doğru bilmiyorum tabi, alacaksanız Tala isimli olanı deneyebilirsiniz
Allahkahretmesin1 Tsevcan ben kullandım faydasını da gördüm kol altımdaki tüyler bildiğin sakal gibiydi çok rahatsız edici sonra epilady ile alıp akşamları da yağı sürdüm şimdi belli belirsiz çok cansız çıkıyor kolda çıkan ince tüyler gibi oldu çok memnunum
Eldgrn Tsevcan valla ben bulamadım internette yasaklanmış olarak haberler geçiyor orjinali bulmak zor var onlarda sahte yani
[silindi] Moonlight38 karınca yağı diye bişey yok boşuna kazıklanmayın hele ki tala markası tam dolandırıcı
Moonlight38 Eldgrn Zamanında o şekilde duydum canım, ama dediğim gibi denemedim şimdiye kadar. Kullanan arkadaşlarım Tala markasının etkili olduğunu söylemişti. Kullanmış biri olarak sen daha deneyimlisin tabi
Eldgrn Moonlight38 herkesin kendi yorumu canım ama çok araştırdım yasaklandı olarak kaldırıldı olarak sonuç buldum hep tala markasına baktım bı ihtimal tutar diye hani ise yarar diye yaramadı yine alıp almamak senin kararın
Melike [silindi] [silindi] Uyarılara rağmen hâlâ üslubunuz değişmemiş. Forumda yorum yaparken üslubumuza dikkat ederek, saygı çerçevesinde yorum yapalım lütfen. 🙏🏻