Günaydın, kızlar şuan 39 haftalik hamileyim, Pazartesi günü doktor suni sanci verelim dedi, hazır değiliz dedim (( o zaman Perşembe güne kadar bekleyelim söyledi. Bebek fazla şişkolanmadan, doğum yapmamı önerdi, şuan 3 santim kadar açilmam var ama sancim yok. Suni sanciyla doğum yapan varmı, lütfen yazın 👈