Arkadaşlar merhaba ben 1 yıllık evliyim Nisan ayından beri bebek istiyoruz Mayıs ayında kimyasal gebelik geçirdim ama maalesef benim farklı bir durumum var memur olarak farklı bir şehire atandım ve henüz eşimle bir araya gelemedik yalnızca hafta sonları görüşürüz eşim çok bebek istiyor bende öyle ama yumurtlama zamanı denk gelmiyor genellikle 🤷 yaşım 26 eşimin yaşı 30 sanki geç kalıyormuş gibi hissediyorum… Benim gibi eşi uzakta olanlar var mı? Dertleşelim biraz…🙁