Sehrbnon122 Ayy kızlar 20 haftaya girdik ikizlerim ile ve bende sonunda elimi koyunca da olsa haraketleri hissediyorum sanki içimde balık yüzüyor yaa cok tuhafmış cidden de yaaa Rabbim saglıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah bütün hamişşş annelereee😘❤️
yigitinannesiiiii Sehrbnon122 bir kaç güne tekmeleri hissedersin bende ilk 17. Haftamda öyle hissediyordum 18 de pıt pıt vurmaya başladı miniğim😍😍
Sehrbnon122 yigitinannesiiiii ne güzel ben hissetmiyordum valla pazartesi doktorum söyledi 22 haftaya kadar hissedersin ilk gebeliklerde anlaşılmaz ikizler de biraz daha gec oluyor diye bende ilk defa bugun hissettim gibi içimde biseyler oluyor sanki 😂😂şimdiden kavga mı ediyorlar acaba
Sehrbnon122 Deletedmom73711 ayy simdiden sağa sola donunce bi yerde toplanıyor sertleşiyor gibiler zaten yaa
yigitinannesiiiii Sehrbnon122 hahahaha iki tane olunca hissedince nasıl olur aceba beni bi tanesi mahfediyor şimdiden Allah kolaylık versin😂
Sehrbnon122 Cansu_7997 oo yakınız kızz bizde seneye antebe taşınacaz insallah hamile olmasaydım bu yıl taşınacak tık babamların orda evleri var dedik bizde gidelim
Cansu_7997 Sehrbnon122 tek canım eşim ikiz ikiz bekledim ama tek oldu neyse zaten ikizin bakimi zor allah kolaylık versin ikiz olan annelere😂
Busenurrr97 Sehrbnon122 dahada netleşir bir kaç güne bizimkiler babasına çok tepki veriyor eşim baba geldi işten kızım oğlum diyor Bi görsen hareketleri
Sehrbnon122 Cansu_7997 gelip gidiyorlar canım köyde de evimiz var tarlalar var fıstık üzüm zeytinler o yüzden cogu zaman urfada lar ama orada bi evi gazikentte ama orası kiraya verilmiş yaşadıkları yer ise taşlıca da bütün halamlar amcamlar hepsi orda taşlıca tarafında
Sehrbnon122 Cansu_7997 ayy korkutma kız beni ilk gebeliğim zaten ve 20 yasındayım bi kızım bi oğlum olucak insallah endişeleniyorum ama daha cok mutlu oluyorum yaaa