353877 Kızlar merhaba. Sabah sağlık ocağında idrar testi oldum. Ve idrarımda protein çıktı. Kendi doktoruma yazdım ama daha görmedi. 30 haftalıgız. Başına böle bişey gelen oldumu
Gizmokzilla 353877 ben de yaşadım aynı şeyi şuan 37+4 deyiz.. İdrarımda en başından yüksek miktarda eritrosit ve lökosit var. Sonra bi ara protein de yüksek çıktı. Kadın doğum doktorum bol bol su iç dedi. Sonrasında bir daha test yaptırdım o zaman çıkmadı protein. Asmde ki doktorum da idrarında lökosit yüksek olduğu için de protein çıkmış olabilir lökosit yüksek olduğunda bazen cihaz protein olarak algılıyor dedi. Hamilelikte olabiliyor böyle şeyler bu arada kendim de hemşireyim Allah’ın izniyle bir şey olmaz takılma ♥️😊
berfin_21 353877 ben de 22 haftalıkken gittiğimde protein çıktı idrarda doktorum günde 1 tane haşlanmış yumurta ye ve bol bol su yoğurt protein ağırlıklı şeyler ye dedi şimdi 26+4 günlüğüz bu gün kontrolüm var tekrar idrar bakıcak doktor inşallah temiz çıkar sen de her sabah kahvaltıda süt yoğurt yumurta peynir muhakkak yemelisin
Sineemiis 353877 37+5 im 3gundur hastane de takipteyim tipta , idrar da protein çıktı sonra 24 saatlik idrar biriktirdim ona baktılar gece sinir 167 benim 847 çıkmış , dogum kararı verebilirler belki bana tansiyonum normal çıkıyor üstelik
Ssseera Gizmokzilla benim doktorumda aynısı dedi ikinci verdiğimde çıkmadı onun için endişe yapmayın idrar yolu enfeksiyonuz varsa büyük ihtimalle o yüzden çıkmıştır
353877 Gizmokzilla çok tatlısınız geldiğimden beri ağladım ilk hamileligim gebelik zehirlenmesi olur diye. Allh razı olsun sizden
353877 Gizmokzilla ilaç vermişmiydi peki. Bana ilaç vermedi bol su iç dedi. Ara ara tansiyonuna baktır dedi. Gebelik zehirlenmesi olmaz degilmi canım
Gizmokzilla 353877 ayy kıyamam sana ağlama kıyamam 🥺 senden de Allah razı olsun tabi ki takip edilmesi gereken bi durum yani tekrar tahlil yaptırmanda fayda var ama sen hiç üzülme bol bol su iç olur mu ♥️
Gizmokzilla 353877 yok yok bana da ilaç verilmedi. Aynen tansiyonuna baktır idrarını takip et bol bol su da içtikten sonra Allah’ın izniyle toparlarsın hemen. En büyük tedavi bu tür hastalıklarda özellikle de hamileyken su 🤭 en güzeli en temizi içini ferah tut ♥️
353877 Gizmokzilla inş canım rabbimin dediği olur hepimiz vaktinde kucağımıza alırız inş. Saglık ocagında protein ne kadae oldugu söylenmiyor ama sadece + işareti vardı
353877 Sineemiis inş sağlıkla dünyaya getirirsin canım. Vaktinde gelsinler hepsi. Biz daha cok küçügüz