MyLittleMiraclee Kızlar cumartesi 5. Haftama giricem ama pek belirtim yok arada akıntı dışında. Arada belim sızlıyor ve bazen kasıklarım batıyor. Keseyi iki hafta sonra görmeye gidicem. Bu normalimi belirti çok olmamas🧐
Nskyhn MyLittleMiraclee şu an belirti olmaz ki zaten. 8den sonra bulantı başlar sonra devamı gelir…. O yüzden belirti bekleme boşver belirti olmaması daha iyi 😂
MyLittleMiraclee Nskyhn Ayy ne bilim bazılarında görüyorum öğrenmeden önce bulantım oldu göğüslerim şişti falan diyorlar….😃
Nskyhn MyLittleMiraclee o herkeste olmuyor ya ben de hiçbir şey olmadı mesela sonra bir oldu tam oldu 😂 28deyim hala bulantılar devam mesela 😂
MyLittleMiraclee Nskyhn İnşallah bulantı olmaz bende ozaman.😁 Allah yardımcın olsun canım inşallah geçer artık.
Nskyhn MyLittleMiraclee ay inşallah olmaz bol bol bunun için dua et 😂 ben saldım artık doğumdan sonra geçer ümidi ile bekliyorum 😂
MyLittleMiraclee Nskyhn Evet dua edicem, bir ay sonra işe başlicam tekrar ozaman biraz zor olur bulantım olursa…Neyse iyi düşünelim iyi olsun😃
Nskyhn MyLittleMiraclee çalışırken insan yine birazcık unutuyor kafası dağılıyor ama evdeyken her şey gözüne batıyor 😂