ilaylayy korkma Allah’ın izniyle bi şey olmaz 🤤 ben kendim de hemşireyim gebeliğim de 37+4 bugün. İlk öğrendiğimden beri heppp enfeksiyon var idrarda yani şöyle hem lökosit hem eritrosit hep yüksek çıktı. Hatta bi ara protein de çıktı o daha sıkıntılı mesela 😊 ilaç kullandım 2-3 kutu ama ne yazık ki geçmedi… En büyük tedavi bol bol su tüketmek içini ferah tut şuan vücutlarımız enfeksiyona meyilli korkma ♥️