Dün doktor kontrolümüz vardı 39 uncu haftadayız ama ulturason da 36 olarak gözüküyor doktor da kilosu 2900 olduğu için sorun olmayacığını söyledi alt sınırın 2500 olduğunu söyledi ama içim hiç rahat etmedi başına böyle birşey gelip sağlıklı bir şekildee doğum yapan var mı ???