Kızlar dün sabah kalktım sivilce gibiydi dudağımın üstü. Gün içinde uçuk olduğu belli oldu. Bugün de akmaya başladı. Ben çok uçuklarım ama birkaç senedir güneş kremi sayesinde uçuklamıyordum. Şimdi sabah güneşinden midir nedir uçukladım. Krem süremeyeceğimi biliyorum sarımsak falan da midemi bulandırıyor. Öylece kurumasını mı beklesem? 5 aylık olacağım bebeğe zararı olmaz sanırım? Hem zaten ilk defa yaşadığım bir şey değil.