Tugce50 Kızlar herkese merhaba ben 18+5 hamileyim fakat doktor suyumun azaldığını söyledi bu durumu yaşayan varmı bişey olurmu çok korkuyorum ..
oykumm_1233 Tugce50 haftan suyunun azalması veya fazla olması için erken degılmı biraz 🤷🏼♀️ emınmısınız
mmzbk Tugce50 amniyon sıvısını arttırmak için İbrahim Saraçoğlu taze sıkılmış havuç suyu öneriyor epeyde işe yarıyormuş
Tugce50 oykumm_1233 doktor öyle söledi gebelik şekeri cıktı bende seer yüklemesi yapıldı oskapar iğne vuruluyorum eğer yetersiz kalırsa dozunu yükseltcem dedi bende anlamadım
Minigim38 Havuc suyunu cok önermişlerdi burda. Bebegin suyu aslında cişiymiş bol bol sulu seyler yerseniz belki düzelir
Degisken89 Havuçsuyu öneriyolarlar ama bir dr dan dinledim instagramda videosu vardı.sizin yiyip içtiğiniz hiçbirşey suyu ne azaltır ne artırır çocuk kendi çişi ile suyunu artırır demişti.