sabi_sf Merhaba kizlar, 5+3 hamileyim. Dün doktora gotdim kahverengi akıntı için altdan ultrason yaptı her şey gayet normal dedi. Gelen akıntının bebekle ilgisi yok dedi. Başka bi dokto dufaston kullan demişdi. Aranızda kullanan var mı?
Selennm sabi_sf bende kullanıyorum ilk hamileliğim de düşük olmustu diye bu hamileliğimde tedbir amaçlı yazdı hatta kan sulandırıcı iğnede verdi kullanıyorum
Lamraaa Bende duphastonla proluton depot iğne kullanıyorum canım simdilik kullanmaya devam ediyorum bakalım 9 haftalık olduk :)
Selennm sabi_sf zaten bu yüzden veriyor doktor kahverengi leke diyip geçmemek lazım lekenin her türlüsü tehtid olduğu için veriyor işe yaramış demekki leken olmadığına göre korkma umarım bebişine de sağ sağlim kavuşursun 🥰