arkadaşlar gebeliğimi yeni öğrendim adet gecikmesinin 2. günündeyim ama öyle adet sancısı gibi hicbir sancım yok burada cogu kisi öyle belirtiler yazmıstı, sadece arada hafif sancı var beyaz normal ara ara gelende bir akıntı ve göğüs hassasiyeti var bu kadar agrısız hafif olması endiselendirdi açıkcası beni bu şekilde olan var mıydı acaba?