Arkadaşlar selam 35. Haftadayım hala çalışıyorum haftaya izne ayrılmayı planlıyorum.16 haftalık bu süreç için ücretsiz izin hakkı kapsamında devlet parayı aylık mı yatırıyor yoksa 16 hafta sonunda toplu mu yatırıyor? Bilenleriniz şuan alanlarınız var ise yardımcı olabilir misiniz?