Ben de tahlillerimi sağlık ocağında yaptrmştm orda 19 haftalık olunca gel demişlerdi kağıt yazıp verdi tarih tarih bu aylarda gel dedi….
Bu arada bir şey daha sormak istyrum benim kuzenim 2 sene önce hamileydi iki kere aşı olmuş ben şimdi hamileyim 3 kere gel dedi eyer ikinci çocuğu düşünüyorsan 5 kere yapicaz dedi ama diğer gebeligimde tetanoz aşısı olamama gerek kalmıyormuş