Mercimeginannesi15 sizde diyorsunuz hurafe diye. Ben gebeliğin 16. Haftasında kesmiştim. Zaten gürleşiyor ve çabuk uzuyor bi de yaz dönemi bakımı zor olur dedim kısalttım baya, şimdi yine uzadı bu sefer perçem filan kestirip şekil verdireceğim. Allah yarattığı kulun ömrünü başka kulun saçına nasıl ilişkilendirir saçma. Hepimiz daha doğmadan alacağımız nefes belli bu tarz huraferlerin bu yüzyıla kadar gelmiş olması bile abes. O yüzden bence içiniz rahat olsun.