Devlet hastanesinde hasta kabul etmemek gibi bir durum söz konusu değil. Sadece özele giderken yaptırdığınız testler, oluşturduğunuz bir hastane dosyası varsa onu giderken yanınızda götürün ki doktor sizi tanısın. Pimi çekilmiş bomba gibi hissetmesin ☺️