Hanımlar yaklaşık bir haftadır geçmeyen bir soğuk algınlığı ile boğuşuyorum limonlu suyu boca ettim doktor redoxon verdi onunda bir faydası yok hergün aynıyım iyileşme belirtim yok ne yapmam lazım burnumun biri tıkalı bazen baş ağrısı oluyor gece uykumdan uyandırıyor 10 haftalığız yardım 🙏🏻