Allah korusun sonra çocukta sıkıntı olunca ya da anne de sıkıntı olunca hurra doktor hatası deyip dava açılıyor. Doktorunuz yeterince açıklama yapmış. Bebeğinizin sağlığı söz konusuyken caiz mi değil mi bunu mu merak ettiniz. Gerçekten hayretler içerisindeyim. Dava dosyalarından bildiğim için normal doğum bana riskli ve karanlık kuyu geliyor planlı sezeryan yapılacak ben günahkar mıyım ? Doktorum günahkar mı? Burada bir sürü hamile kadın var. Etkileniyorlar. Bu saçma sorularla insanları üzmeye kırmaya hakkınız yok