Gulbahar47 [silindi] yarın randevum var bakılacağım bende hiç endişe telaş yok gayet sakinim ama annem biraz stres ediyor
Adacan Gulbahar47 değerin iyi gibi ama kana gerek yok artık kese görünür 3000den sonra görünüyor kese