Benimde uygulamaya göre 15 Eylül ama sezeryan olacağı için ya Eylül başı ya Ağustos sonu olur. 32+2 yüz insallah.Tansiyon hastasıyım, sıcaklar basmaya başladıkça tansiyon korkutuyor. Bugün basım yerinde durmuyor. Hafif bı ödem var. Ayak yanmaları sık acıkma sürekli bişey isteme daralma bunalma. Yürüyünce tuvaletin geliyor. Yalancı sancılar beni delirtiyor bebek zaten hiç durmuyor😂😂. Gece sürekli uyanma. Gündüz de sürekli uyuma hissi. Bu son ayda gelen enerji nerde kaldı merak ediyorum hep bı dinlenme modunda yaşıyorum.