gamzekck
Hayır yaşamadım sadece doktorum gelişimi hoşuma gitmezse sezeryan olursun demişti ama son zamanlarda biraz olsun toparladık o yüzden normal doğum sürecine girdik 39 haftada hatta 39+5 de normal doğum sancılarım başladı ama maalesef açıklık olmadığı için sezeryan oldum bebeğimde herhangi bir problem olmadı şuan 20 günlüğüz gelişimi gayet iyi çabuk toparladı bende çok korkmuştum üstelik hamileyken kovid geçirdim 5 ay kilo kaybı yaşadım beslenemedim kusmaktan buna ragmen gelişimi iyiydi kovid atlattıktan sonra gelişim geriliği ortaya çıktı ayrıca gebelik şekerim sınırdaydı herşeyi yiyemedim. Ama bebeklerimiz sandığımızdan daha büyük savaşcılar. Umarım görüşceğiniz doktor sizi daha iyi aydınlatır süreç biraz yıpratıcı olabilir ama dediğim gibi korkmayın ölçümlerde de hata payı olur her zaman bunuda unutmayın. Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip eder inşallah 💮