Prezz Kızlar 39 haftalık olduk bebeğimin başı aşağıda ancak hala kanala girmedi yarın kontrolüm var eğer yine girmemişse doktor en fazla bir hafta daha bekleyecek benim gibi olanlarınız var mı?
Dilekaktassss Prezz bende bu gün tam 38 hafta oldum bebek Doğum pozisyonunda dedi doktor kanala girdiğini nerden anlayacaksa ki birde kanala girerse direk doğum başlamaz mı
Adamiranin__annesi Prezz kanala zaten sancilarin falan olunca giriyo bebeğin başı kanala girince seni çatala alıyorlar doguruyosun
Canpolat Prezz Bu bir hafta içinde hemen youtubdan kanala girmesi için hareketler yaz dene bişiy kaybetmezsin canım ya girer kanala ya da kalır böylece bi dene şansını 🙂
Canpolat Dilekaktassss Her zaman başlamayabiliyor canım .Kimisi son anda giriyor kanala kimisi de kanala girdikten 2-4 hafta arasında doğum gerçekleşiyor 🙂
Prezz Adamiranin__annesi kanala girmedi deyince baskı hissettim üzerimde hiç açılmam yok bu şekilde normal doğum yapabilir miyim peki😏
ipekveatlas Prezz 1 cm vardı 3 hafta boyunca hic ilerlemedi acılmamm cokkkk uzun sürdü 2 gün boyunca suni sancı aldım anca açılma oldu doğurdum😂bebeğim kasılmalarım varken bile taa midemdeydi sanki doğum anında girdi kanala