tazemommyy28 Nagihandilsiz bende bugün sabahı zor ettim dün gece 10da başladı gözümden yaşlar aktı ağlamaktan gözüm yüzüm şiş şu an migrenim var parol da fayda etmedi eşim sabaha kadar masaj yaptı buz koydu ben ağladıkça o ağladı acile gidecektik bir kez yine baş ağrısı için gitmiştim fayda etmemişti o yüzden boşa gitmedim uzak diye çok kötüydü 11+4üz
ipekveatlas benim 14. haftalarda başlayıp 18. haftalara kadar feci şekilde başım ağrıdı. acillik olıyodum serum yiyodum.. benimki hormonlardandı ama sen kesinlikle tansiyonuna da bi baktır