20 temmuz sezeryan günümüz vardi fakat 19 temmuz aksam üstü suları suyum geldi ve hastaneye gittik bebeğimin başı kanalda değildi ve 2 cm açıklığım vardi saat aksam sekiz buçuk gibi sezeryana alındım çok korkuyordum spinal anesteziden fakat hic bisi hossetmedim ve nerdeyse 5 dakika sürdü çıkması simdi biraz tabi dikiş ağrılarım var ama harika bir duygu Rabbim herkese nasip etsin🥰🥰sütüm çok gelmiyor önerileri olan varsa yardımcı olursanız sevinirim