twohones Kızlar merhaba bu hastaneye gideniniz var mı? Muayene ücreti ve doğum ücretleri hakkında bilgi verir misiniz?
papatya56 twohones Gıttım ılk bebegımde düşük yapmıstım hiç memnun kalmadım avıcennada dogum yaptım doktorum hastane çalısanlarına kadar hepsi çok ilgililer
twohones Nsdpg evet muayene ücreti aynı ama doğum ücretini merak ediyorum telefonda da bilgi vermiyorlar 🤦🏻♀️
hilall_17 twohones şuan 2500 normal 4000 zorunlu sezeryan 4500istege bağlı Bende oraya gidiyorum 39+0
Irem34_52 Güneyde muayne 200 tl avicennada 250 tl dogum avicennada suan zorunlu sezeryan 5bin istege bagli sezeryan 7bin tl nornal dogumda 4.500 dediler bugun sordum