Seymahamza Kris yarın kestireceğim inşallah inanmayın öyle saçma sapan şeylere bebekle sac ne alaka akıl var mantık var tırnak da kesmeyelim o zaman
sudamlasi Kris yok canım inanma öyle şeylere kestirmede sıkıntı yok boya yaptırma sadece oda kimyasal oldugu için. Bebeğin ömrünü annenin saçı belirlemez😊
Dilekahinzen Kris Allah günah yazcak ya ne alakası var. Bebeğin ömrünü allah verir senin kafandaki saçla bi ilgisi yok yani. Sonrasında için içini yicekse kestirme zaten bekleyebilirsin. Ben kestirdim rahat da ettm
Kris Seymahamza vahala bilmiyorum ben 14 yıl önce hamileyken 2 buçuk aylık saçlarımı kestirdim ve tam 6 buçuk aylık yane 27 haftalıken doğum yaptım şimdi yeni hamiliyeyim. 11 hafta daha oyüzden saçlarımı kestırmekten korkuyorum herkez bir şey olmaz diyorlar ama yenide bunlar kaca karı lafları ve inanç meselesi bence
Meryem34 Kris anneme sordum bende ne alaka dedi ben ikinizde de sacım belime kadardı kestim birşey de olmadı dedi 🤣 bi insanın ömrü saca değil Allah’a bağlıdır
Seymahamza Kris dinde yeri olmayan bir durum olduğu için zaten batıl inanç o nedenle kaptırmamak lazım böyle şeylere şahsi fikrim bu
Seymahamza Kris sizdeki durumun da illa ki bir nedeni vardır sırf sac kestirdiğiniz için erken doğum olacak değil ya
deletedmom6295 Kris içiniz nasıl rahat ederse öyle yapın. başkalarının dediklerine kulak asmayın. saçınızı kestirip içiniz içinizi yiyeceğine birkaç ay bekleyin o muydu bu muydu diye soru işareti kalmaz kafanızda. sağlıkla alın kucağınıza evladınızı
abc123 Saç kesildiğinde vücuttaki bazı vitaminleri daha çok alırmış. Eskilerin dedikleri şeyler evet mantıksız ama bilimsel bir açıklaması da oluyor mutlaka