Sevimgiller 39.haftadayım tüm gün klima çalışıyor evde. günde 2 sefer duşa giriyorum buz gibi suyun altında duruyorum. cıkınca yne aynı ateş basması yaşıyorum. ikinci çocuk yaparsam kesinlikle son aylarımı kışa denk getiricem.😅 fısfıslı şişeye su koyup buzdolabına kaldırdım gidip gelip yüzüme sıkıp serinletiyorum bi de yelpaze aldım. elim ayağım oldu resmen. ani sıcak basmalarında yelpaze az da olsa etkili oluyor.