Tugbagokce43 Merhabalar , ikizlere hamileyim 35. Haftadayım. Doktor spinal sezaryen olacak dedi tecrübelerinizi alabilir miyim zor mu rahat mi geçti çok merak ediyorum yardımcı olur musunuz lütfen 💛
HHhhK Tugbagokce43 ocak ayinda spinal anestezi ile sezaryen oldum canim hic bir aci hissetmedim ne belden igne yapilirken nede sezaryen sirasinda sonrasinda biraz agrim oldu ama benim hatam var agri oldugu anda hemen igne vurmalari icin soylemek gerekiyormus ben bunu bilemedim sonrasinda biraz bas agrim oldu onun icinde nescafe kahve vs oneriyorlar anestezinin yan etkileriymis zaten bebeklerini gorunce onlarla ugrasmaktan kendini unutuyosun sezaryen sonrasi yuruyus yaptiriyolar tabi ertesi gun falan o cok obemli olabildigince hareket et duzelmen icin hareket sart Allah yardimcin olsun ve heyecan yapip evlatlarinin o guzelligini kacirma ben cok heyecanliydim ve dogduklarinda anlayamadim bile